Antwoord op veel gestelde vragen :

  • Hoe kan ik betalen ?

    Betaling gaat via overboeking.

    Na het volgen van de bestelprocedure ontvang je op het opgegeven email adres een bevestiging met daarin een pdf met de betaalgegevens.

    Wil je op een andere wijze betalen neem dan even contact met ons op.

  • Zijn jullie prijzen in- of exclusief BTW ?

    Onze vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

    De webshop laat tussen ()  het BTW bedrag zien.

  • Wat is jullie retourbeleid?

    Als u binnen 14 dagen het artikel terug stuurt in originele, ongeopende verpakking betalen wij u binnen 1 maand uw aankoopbedrag incl. de berekende verzendkosten terug.

    U moet het artikel op eigen kosten aan ons sturen.

    Als het product niet (goed) werkt neem dan contact op zodat we een eventueel probleem kunnen oplossen of samen een oplossing kunnen uitwerken.

  • Garantie en service

    De producten die we verkopen hebben uiteraard garantie. 

    Als u een productie fout in 1 van onze complete producten vindt wordt dat product of onderdeel vervangen. 

    Kan het worden gerepareerd dan doen we dat.

    We vragen u vooraf aan te geven dat er iets mankeert. In overleg regelen we dan de afhandeling.

    Echter het product moet zijn gebruikt in de configuratie waarin het is gekocht. Als er vervangende onderdelen worden toegepast moet dat aan ons worden gemeld om de garantie te behouden.

    Valt een product niet (meer) onder de garantie dan doen we ons best het alsnog te repareren.

    De kosten zijn dan voor u.

  • Waarop zijn jullie prijzen gebaseerd ?

    Wij kopen van bepaalde artikelen meerdere stuks.

    Dat levert voordeel op bij zowel de inkoopprijs als de verzendkosten.

    Dit voordeel zie je terug in de prijs.

  • Wat zijn de verzendkosten ?

    Wij versturen onze artikelen met een daarvoor geschikte koerier. meestal PostNL, ook voor pakketten die naar het buitenland moeten.

    Afhalen kan altijd ( in overleg ) en kost natuurlijk niets.

    Op verzoek kunnen we een door u aangewezen koerier gebruiken.

    En bij een afstand tot ca. 20 km kunnen we ook zelf bezorgen ( afspraak maken ). Dit is gratis bij een order van tenminste 100,- euro.

  • Kan ik artikelen ruilen?

    Artikelen mogen worden geruild als deze nieuw zijn en in originele, nette verpakking.

    We vragen wel om een goede reden voor het omruilen.

  • Bieden jullie cadeaubonnen aan?

    Wij bieden geen cadeaubonnen aan.

    We nemen ook geen cadeaubonnen als betaling.

Share by: